Pitesti Mall
Immofinanz Group - austriacki potentat na rynku nieruchomości - zlecił nam stworzenie nowej Corporate Identity dla centrum handlowego Pitesti Mall w Rumunii. W Pitesti rokrocznie odbywa się festiwal o” wdzięcznej nazwie “Tulipanowa symfonia". Wśród propozycji logotypu nie mogło więc zabraknąć motywu tulipana. Pomysł spotkał się z entuzjastycznym przyjęciem. Podkreślona została silna identyfikacja galerii z miastem, nie tylko poprzez nazwę, ale i mocno zakorzeniony w świadomości mieszkańców symbol.
Pitesti Mall
Immofinanz Group - austriacki potentat na rynku nieruchomości - zlecił nam stworzenie nowej Corporate Identity dla centrum handlowego Pitesti Mall w Rumunii. W Pitesti rokrocznie odbywa się festiwal o” wdzięcznej nazwie “Tulipanowa symfonia". Wśród propozycji logotypu nie mogło więc zabraknąć motywu tulipana. Pomysł spotkał się z entuzjastycznym przyjęciem. Podkreślona została silna identyfikacja galerii z miastem, nie tylko poprzez nazwę, ale i mocno zakorzeniony w świadomości mieszkańców symbol.
Pitesti Mall
Immofinanz Group - austriacki potentat na rynku nieruchomości - zlecił nam stworzenie nowej Corporate Identity dla centrum handlowego Pitesti Mall w Rumunii. W Pitesti rokrocznie odbywa się festiwal o” wdzięcznej nazwie “Tulipanowa symfonia". Wśród propozycji logotypu nie mogło więc zabraknąć motywu tulipana. Pomysł spotkał się z entuzjastycznym przyjęciem. Podkreślona została silna identyfikacja galerii z miastem, nie tylko poprzez nazwę, ale i mocno zakorzeniony w świadomości mieszkańców symbol.


