Loonatic
Po zakończeniu prac nad koncepcją marki, logotypem i opakowaniami a przed rozpoczęciem działań SoMe, klient poprosił nas o opracowanie BrandBooka - kompasu do dalszych działań wizerunkowych
Loonatic
Po zakończeniu prac nad koncepcją marki, logotypem i opakowaniami a przed rozpoczęciem działań SoMe, klient poprosił nas o opracowanie BrandBooka - kompasu do dalszych działań wizerunkowych
Loonatic
Po zakończeniu prac nad koncepcją marki, logotypem i opakowaniami a przed rozpoczęciem działań SoMe, klient poprosił nas o opracowanie BrandBooka - kompasu do dalszych działań wizerunkowych
Loonatic
Po zakończeniu prac nad koncepcją marki, logotypem i opakowaniami a przed rozpoczęciem działań SoMe, klient poprosił nas o opracowanie BrandBooka - kompasu do dalszych działań wizerunkowych
Loonatic
Po zakończeniu prac nad koncepcją marki, logotypem i opakowaniami a przed rozpoczęciem działań SoMe, klient poprosił nas o opracowanie BrandBooka - kompasu do dalszych działań wizerunkowych
Loonatic
Po zakończeniu prac nad koncepcją marki, logotypem i opakowaniami a przed rozpoczęciem działań SoMe, klient poprosił nas o opracowanie BrandBooka - kompasu do dalszych działań wizerunkowych
Loonatic
Po zakończeniu prac nad koncepcją marki, logotypem i opakowaniami a przed rozpoczęciem działań SoMe, klient poprosił nas o opracowanie BrandBooka - kompasu do dalszych działań wizerunkowych
Loonatic
Po zakończeniu prac nad koncepcją marki, logotypem i opakowaniami a przed rozpoczęciem działań SoMe, klient poprosił nas o opracowanie BrandBooka - kompasu do dalszych działań wizerunkowych
Loonatic
Po zakończeniu prac nad koncepcją marki, logotypem i opakowaniami a przed rozpoczęciem działań SoMe, klient poprosił nas o opracowanie BrandBooka - kompasu do dalszych działań wizerunkowych
Loonatic
Po zakończeniu prac nad koncepcją marki, logotypem i opakowaniami a przed rozpoczęciem działań SoMe, klient poprosił nas o opracowanie BrandBooka - kompasu do dalszych działań wizerunkowych