Galeria Kazimierz
Nasza kreacja przynosi gruntowną odnowę wizerunku krakowskiej Galerii Kazimierz, dla której opracowaliśmy linię kreatywną.
Alicja Bachleda-Curuś została ambasadorką marki. Wyrazista, prosta i elegancka linia kreatywna z jednej strony podkreśla dynamikę pozytywnych zmian w Galerii Kazimierz, z drugiej utrwala jej wizerunek jako aspiracyjnego, przyjaznego miejsca, stanowiącego centrum mody i dobrego stylu.
Fotografie Alicji Bachledy-Curuś wykonał Piotr Stokłosa. Autorem koncepcji marketingowej jest agencja DNA.
Galeria Kazimierz
Nasza kreacja przynosi gruntowną odnowę wizerunku krakowskiej Galerii Kazimierz, dla której opracowaliśmy linię kreatywną.
Alicja Bachleda-Curuś została ambasadorką marki. Wyrazista, prosta i elegancka linia kreatywna z jednej strony podkreśla dynamikę pozytywnych zmian w Galerii Kazimierz, z drugiej utrwala jej wizerunek jako aspiracyjnego, przyjaznego miejsca, stanowiącego centrum mody i dobrego stylu.
Fotografie Alicji Bachledy-Curuś wykonał Piotr Stokłosa. Autorem koncepcji marketingowej jest agencja DNA.
Galeria Kazimierz
Nasza kreacja przynosi gruntowną odnowę wizerunku krakowskiej Galerii Kazimierz, dla której opracowaliśmy linię kreatywną.
Alicja Bachleda-Curuś została ambasadorką marki. Wyrazista, prosta i elegancka linia kreatywna z jednej strony podkreśla dynamikę pozytywnych zmian w Galerii Kazimierz, z drugiej utrwala jej wizerunek jako aspiracyjnego, przyjaznego miejsca, stanowiącego centrum mody i dobrego stylu.
Fotografie Alicji Bachledy-Curuś wykonał Piotr Stokłosa. Autorem koncepcji marketingowej jest agencja DNA.
Galeria Kazimierz
Nasza kreacja przynosi gruntowną odnowę wizerunku krakowskiej Galerii Kazimierz, dla której opracowaliśmy linię kreatywną.
Alicja Bachleda-Curuś została ambasadorką marki. Wyrazista, prosta i elegancka linia kreatywna z jednej strony podkreśla dynamikę pozytywnych zmian w Galerii Kazimierz, z drugiej utrwala jej wizerunek jako aspiracyjnego, przyjaznego miejsca, stanowiącego centrum mody i dobrego stylu.
Fotografie Alicji Bachledy-Curuś wykonał Piotr Stokłosa. Autorem koncepcji marketingowej jest agencja DNA.
Galeria Kazimierz
Nasza kreacja przynosi gruntowną odnowę wizerunku krakowskiej Galerii Kazimierz, dla której opracowaliśmy linię kreatywną.
Alicja Bachleda-Curuś została ambasadorką marki. Wyrazista, prosta i elegancka linia kreatywna z jednej strony podkreśla dynamikę pozytywnych zmian w Galerii Kazimierz, z drugiej utrwala jej wizerunek jako aspiracyjnego, przyjaznego miejsca, stanowiącego centrum mody i dobrego stylu.
Fotografie Alicji Bachledy-Curuś wykonał Piotr Stokłosa. Autorem koncepcji marketingowej jest agencja DNA.
Galeria Kazimierz
Nasza kreacja przynosi gruntowną odnowę wizerunku krakowskiej Galerii Kazimierz, dla której opracowaliśmy linię kreatywną.
Alicja Bachleda-Curuś została ambasadorką marki. Wyrazista, prosta i elegancka linia kreatywna z jednej strony podkreśla dynamikę pozytywnych zmian w Galerii Kazimierz, z drugiej utrwala jej wizerunek jako aspiracyjnego, przyjaznego miejsca, stanowiącego centrum mody i dobrego stylu.
Fotografie Alicji Bachledy-Curuś wykonał Piotr Stokłosa. Autorem koncepcji marketingowej jest agencja DNA.
Galeria Kazimierz
Nasza kreacja przynosi gruntowną odnowę wizerunku krakowskiej Galerii Kazimierz, dla której opracowaliśmy linię kreatywną.
Alicja Bachleda-Curuś została ambasadorką marki. Wyrazista, prosta i elegancka linia kreatywna z jednej strony podkreśla dynamikę pozytywnych zmian w Galerii Kazimierz, z drugiej utrwala jej wizerunek jako aspiracyjnego, przyjaznego miejsca, stanowiącego centrum mody i dobrego stylu.
Fotografie Alicji Bachledy-Curuś wykonał Piotr Stokłosa. Autorem koncepcji marketingowej jest agencja DNA.
Galeria Kazimierz
Nasza kreacja przynosi gruntowną odnowę wizerunku krakowskiej Galerii Kazimierz, dla której opracowaliśmy linię kreatywną.
Alicja Bachleda-Curuś została ambasadorką marki. Wyrazista, prosta i elegancka linia kreatywna z jednej strony podkreśla dynamikę pozytywnych zmian w Galerii Kazimierz, z drugiej utrwala jej wizerunek jako aspiracyjnego, przyjaznego miejsca, stanowiącego centrum mody i dobrego stylu.
Fotografie Alicji Bachledy-Curuś wykonał Piotr Stokłosa. Autorem koncepcji marketingowej jest agencja DNA.