Athina
Oto cząstka Grecji na naszych stołach! Od klienta otrzymaliśmy szereg zadań: powołanie logotypu oraz opakowań dla marki produktów greckich. Aby przywołać konsumentom skojarzenia z Helladą nawiązaliśmy do rozpoznawalnych elementów kulturowych (zastosowanie specjalnego kroju czcionki oraz motywów charakterystycznych dla sztuki greckiej). Czarno-złote, eleganckie etykiety, zgodnie z założeniami, lokują markę w strefie produktów premium.
Athina
Oto cząstka Grecji na naszych stołach! Od klienta otrzymaliśmy szereg zadań: powołanie logotypu oraz opakowań dla marki produktów greckich. Aby przywołać konsumentom skojarzenia z Helladą nawiązaliśmy do rozpoznawalnych elementów kulturowych (zastosowanie specjalnego kroju czcionki oraz motywów charakterystycznych dla sztuki greckiej). Czarno-złote, eleganckie etykiety, zgodnie z założeniami, lokują markę w strefie produktów premium.
Athina
Oto cząstka Grecji na naszych stołach! Od klienta otrzymaliśmy szereg zadań: powołanie logotypu oraz opakowań dla marki produktów greckich. Aby przywołać konsumentom skojarzenia z Helladą nawiązaliśmy do rozpoznawalnych elementów kulturowych (zastosowanie specjalnego kroju czcionki oraz motywów charakterystycznych dla sztuki greckiej). Czarno-złote, eleganckie etykiety, zgodnie z założeniami, lokują markę w strefie produktów premium.
Athina
Oto cząstka Grecji na naszych stołach! Od klienta otrzymaliśmy szereg zadań: powołanie logotypu oraz opakowań dla marki produktów greckich. Aby przywołać konsumentom skojarzenia z Helladą nawiązaliśmy do rozpoznawalnych elementów kulturowych (zastosowanie specjalnego kroju czcionki oraz motywów charakterystycznych dla sztuki greckiej). Czarno-złote, eleganckie etykiety, zgodnie z założeniami, lokują markę w strefie produktów premium.
Athina
Oto cząstka Grecji na naszych stołach! Od klienta otrzymaliśmy szereg zadań: powołanie logotypu oraz opakowań dla marki produktów greckich. Aby przywołać konsumentom skojarzenia z Helladą nawiązaliśmy do rozpoznawalnych elementów kulturowych (zastosowanie specjalnego kroju czcionki oraz motywów charakterystycznych dla sztuki greckiej). Czarno-złote, eleganckie etykiety, zgodnie z założeniami, lokują markę w strefie produktów premium.
Athina
Oto cząstka Grecji na naszych stołach! Od klienta otrzymaliśmy szereg zadań: powołanie logotypu oraz opakowań dla marki produktów greckich. Aby przywołać konsumentom skojarzenia z Helladą nawiązaliśmy do rozpoznawalnych elementów kulturowych (zastosowanie specjalnego kroju czcionki oraz motywów charakterystycznych dla sztuki greckiej). Czarno-złote, eleganckie etykiety, zgodnie z założeniami, lokują markę w strefie produktów premium.
Athina
Oto cząstka Grecji na naszych stołach! Od klienta otrzymaliśmy szereg zadań: powołanie logotypu oraz opakowań dla marki produktów greckich. Aby przywołać konsumentom skojarzenia z Helladą nawiązaliśmy do rozpoznawalnych elementów kulturowych (zastosowanie specjalnego kroju czcionki oraz motywów charakterystycznych dla sztuki greckiej). Czarno-złote, eleganckie etykiety, zgodnie z założeniami, lokują markę w strefie produktów premium.
Athina
Oto cząstka Grecji na naszych stołach! Od klienta otrzymaliśmy szereg zadań: powołanie logotypu oraz opakowań dla marki produktów greckich. Aby przywołać konsumentom skojarzenia z Helladą nawiązaliśmy do rozpoznawalnych elementów kulturowych (zastosowanie specjalnego kroju czcionki oraz motywów charakterystycznych dla sztuki greckiej). Czarno-złote, eleganckie etykiety, zgodnie z założeniami, lokują markę w strefie produktów premium.
Athina
Oto cząstka Grecji na naszych stołach! Od klienta otrzymaliśmy szereg zadań: powołanie logotypu oraz opakowań dla marki produktów greckich. Aby przywołać konsumentom skojarzenia z Helladą nawiązaliśmy do rozpoznawalnych elementów kulturowych (zastosowanie specjalnego kroju czcionki oraz motywów charakterystycznych dla sztuki greckiej). Czarno-złote, eleganckie etykiety, zgodnie z założeniami, lokują markę w strefie produktów premium.
Athina
Oto cząstka Grecji na naszych stołach! Od klienta otrzymaliśmy szereg zadań: powołanie logotypu oraz opakowań dla marki produktów greckich. Aby przywołać konsumentom skojarzenia z Helladą nawiązaliśmy do rozpoznawalnych elementów kulturowych (zastosowanie specjalnego kroju czcionki oraz motywów charakterystycznych dla sztuki greckiej). Czarno-złote, eleganckie etykiety, zgodnie z założeniami, lokują markę w strefie produktów premium.
Athina
Oto cząstka Grecji na naszych stołach! Od klienta otrzymaliśmy szereg zadań: powołanie logotypu oraz opakowań dla marki produktów greckich. Aby przywołać konsumentom skojarzenia z Helladą nawiązaliśmy do rozpoznawalnych elementów kulturowych (zastosowanie specjalnego kroju czcionki oraz motywów charakterystycznych dla sztuki greckiej). Czarno-złote, eleganckie etykiety, zgodnie z założeniami, lokują markę w strefie produktów premium.